پیشرفت ناگهانی نوکیا در سال اخیر

بازگشت نوکیا به بازار

0 1,146

شرکت نوکیا از اولین های تولید کننده تلفن همراه و رکورد دار فروش تاریخ می باشد که مشاهده شد که تا سال گذشته حضور بسیار کمرنگی در بازار داشته است که در صدد جبران آن است

شرکت نوکیا از اولین های تولید کننده تلفن همراه و رکورد دار فروش تاریخ می باشد که مشاهده شد که تا سال گذشته حضور بسیار کمرنگی در بازار داشته است تا حدی که به مرور از یاد ها رفته و اسمش به گوش نمیرسید تا اینکه با تغییر سیاست توانستند باز هم سهم خود را از بازار بگیرند.

شرکتی به نام HMD تاسیس شد که با طراحی و بازاریابی جدید توانست در کمتر از دو سال نوکیا را دوباره سر زبان ها بیاندازد و یاد آوری کند که این برند پایان نخواهد داشت. یکی از پر بازده ترین سیاست های این شرکت رونمایی از دو گوشی غیر هوشمند بود که یکی همان نسخه ی مدرن شده ی Nokia 3310 بود و دیگری که پس از مدتی معرفی شد Nokia 8110 می باشد که در گذشته به موبایل موزی معروف بود و در خط تولید جدید آن با زنگ زرد و در کنار ظرفی پر از موز قرار داده شد که نوجه همگان را به خود جلب کرد.

نوکیا که گوشی های ویندوزی خود را شکستی بزرگ می دانست تلاش کرد تا در نمایشگاه بارسلون هیچ نام و نشانی از خود نشان ندهد و با لوگو های اندروید و گوگل غرفه را پر کند تا آن تصویر ویندوزی از ذهن مردم پاک شود. شاید به نظر احمقانه بیاید اما نتیجه آن چیز دیگری را می گوید و این سیاست های جدید قدم مثبتی برای این شرکت بوده است.

یکی از چیز هایی که مدام از نوکیا شنیده میشد و علت محبوبیت آن در گذشته بود مقاومت بالا و کیفیت ساخت آن است که نوکیا مجددا از آن الهام گرفته و در حال تولید گوشی هایی با بدنه مقاوم است که این نشان از اهمیت دادن این شرکت به کاربران و طرفداران قدیمی خود است که باز هم باعث پیشرفت آن در زمین رقابت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.