تمامی اپل استور های چین بسته شد / برنامه اپل در زمان کورونا

آیا این ویروس برنامه های اپل را به تعویق می اندازد ؟

0 1,248

کورونا چگونه بخش اقتصادی دنیا را فلج می کند ؟

کورونا قوی تر از قبل

ویروس کووید 19 یا همان کورونا ویروسی که نزدیک به پایان سال شمسی و تقریبا اواسط سال میلادی دنیا را در بهت قرار داد و باعث شد که خیلی از افراد فوت کنند و یا در بستر بیماری گرفتار شوند.

این ویروس با وجود درصد کم قربانیان بسیار سریع و راحت شیوع پیدا می کند و افراد را در دام خود گرفتار می کند.

بعد از خبر پخش این ویروس در سرتاسر جهان بسیاری از کشور ها خود را در حالت آماده باش قرار دادند و بسیاری هم بی تفاوت نسبت به این ویروس رفتار کردند.

شرکت های مهم تمامی اقدامات پیشگیری کننده را برای کارمندان خود انجام دادند و بسیار این موضوع را جدی گرفتند.

همانطور که می دانید این ویروس از شهر ووهان کشور چین شیوع پیدا کرد و پخش شد با این وجود چین بسیار تلاش کرد تا با قرنطینه کردن افراد این ویروس را دفع کند.

مطالب مرتبط

اما بسیاری از شرکت ها با توجه به شرایط فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را تعطیل کردند و به همین دلیل چین یکی از ابر قدرت های اقتصادی دنیا در رکود اقتصادی بی سابقه. ای قرار گرفت.

اپل از چین رفت

اپل هم به تازگی اعلام کرد که تمامی اپل استور های رسمی این شرکت در چین تعطیل شدند و این شرکت تا اطلاع ثانویه هیچگونه سرویس دهی به چین نخواهد داشت.

علاوه بر این به دلیل سرعت و وسعت شیوع این ویروس اپل تصمیم گرفت تا کنفرانس WWDC پیش رو را به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار کند.

با توجه به بروز شایعاتی مبنی بر مشخصات اسمارت فون های جدید این شرکت و سیستم عامل پیش رو این کنفرانس برای اپل از ارزش بالایی برخوردار است و انتظار می رود این غول آمریکایی بتواند با برگزاری کنفرانس پیش رو به صورت آنلاین اخبار جذابی را به گوش علاقمندانش برساند.

با خبر های بیشتر همراه ویتال باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.