آینده ماشین های الکتریکی

طراحی های نوین

0 1,710

ماشین های برقی دنیای جدیدی از صنعت حمل و نقل را رقم خواهند زد که یکی از بخش های مهم در اجرای این طرح فیزیک خودرو ها می باشد.

گروه طراحان ماشین همیشه به دنبال پیدا کردن طرح های نوین برای آینده و عقب نماندن در صنعت خودروسازی می باشند که ماشین های الکتریکی محصولاتی می باشند که پیش بینی می شود در آینده جای خودرو های بنزینی را خواهند گرفت و بخش جدیدی را به دنیای طراحی خودرو و تکنولوژی ماشین ها اضافه خواهند کرد.

ماشین الکتریکی

رویای اینکه ماشین های بنزینی جای خود را به تکنولوژی ماشین های برقی دهند زیاد دور به نظر نمی رسد و طراحان کاملا محافظ کارانه در حال کار بر روی فیزیک این خودرو ها می باشند که در نمایشگاه پاریس نمونه هایی از این طرح ها را از کمپانی هایی مثل رنو و پژو مشاهده کردیم که برای شما تصاویری را گذاشته ایم که در زیر مشاهده می کنید.

شرکت های بزرگ خودروسازی

مطالب مرتبط

مرسدس بنز نمونه بارز یک کمپانی بزرگ اتومبیل سازی می باشد که برای عقب نماندن از این حوزه تولیدات جدید دست به طراحی این خودرو های نسل جدید زده است که در کنفرانس های خبری خود گفته است که شکل و شمایل بنز را در این سیستم جدید هم حفظ خواهد کرد و نمی گذارد که تاثیری بر اصالت طرح هایش وارد شود. این محافظ کار بودن و حفظ معماری شرکت ها در تولیدات جدید می تواند نشان از این باشد که اضافه کردن EQC به فضای خالی موتور دستخوش تغییرات بزرگی نخواهد بود به گونه ای که مجبور به تغییر ظاهر خود رو ها شود.

مشکلات ماشین های الکتریکی

مهم ترین بخشی که تمام شرکت ها در حال کار کردن بر روی آن هستند خنک کننده باتری می باشد که این عمل نیازمند یک جلو پنجره مناسب می باشد و این موضوع بخش اصلی طراحی های جدید را در بر می گیرد و همانطور که در تصاویر مشاهده کردید هم تغییرات ظاهری در همین بخش از خودرو ها اعمال شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.