اخبار و حواشی شرکت راک استار

اطلاعاتی که همچنان هم اعتباری ندارند

0 1,487

اخبار و شایعاتی رد رابطه با GTA VI و BULLY 2 که بسیاری از معادلات را برهم میزند

شایعاتی درباره شرکت راک استار

مدت زمان زیادی از انتشار بازی GTA V می گذرد و همچنان هم خبری از نسخه جدید این بازی نیست. این در حالی است که راک استار همچنان آپدیت ها و DLC های گوناگونی را برای این بازی منتشر می کند و به جرئت می توان گفت که این بازی همچنان هم جزو قوی ترین و پر طرفدار ترین بازی های موجود است.

گرافیک خیره کننده و لاین داستانی جذاب و طولانی – جهان آزاد بودن و …. باعث می شود تا حس متفاوتی به GTA V نسبت به بقیه بازی ها داشته باشید. حال اخبار و شایعات مختلفی در خصوص سری جدید این عنوان جذاب منتشر شده که بسیاری از معادلات را برهم میزند.

همانطور که میدانید Rockstar از سال 2012 پروژه ساخت سری جدید بازی GTA را آغاز کرد که با توجه به نیاز تمرکز برروی Red Dead 2 این پروژه مدت زمانی را خاک خورده سپری کرد تا سال 2015 که دوباره پروژه GTA با جدیت از سر گرفته شد.

یکم جزئی تر

بازی در شهر های مختلفی اجام می شود و تنوع محیطی بسیار بالایی را شامل می شود که با توجه به شایعات احتمال وجود شهر ریو دژانیرو هم در سری جدید وجود دارد.

با استناد بر اخبار این بازی بخشی از بازی هم در شهر Libert City انجام می شود ولی اگر فکر می کنید می توانید به صورت جهان باز در این شهر بچرخید اشتباه می کنید و حظور شهر Liberty City فقط برای کامل کردن داستان و به صورت زنجیره وار می باشد.

مطالب مرتبط

به احتمال زیاد داستان حول محور یک شخصیت اصلی صورت می گیرد که قصد دارد یکی از فروشنده های بزرگ مواد مخدر بشود و در این راه باید تلاش کنید گنگ ساخت و پخش مواد مخدر خود را راه اندازی کنید.

GTA پرچمدار راک استار

بازی مدت زمان طولانی را روایت می کند و این موضوع را می توانید از طریق تغییر ساختمان ها و ماشین ها مشاهده کنید. حتی بعضی از ماشین های در گذر زمان عنوان کلاسیک را به خود میگیرند و شامل افزایش قیمت های فوق العاده می شوند که در روند بازی بسیار تاثیر دارد.

آب و هوا در این سری به صورت جدی شامل ارتقا گرافیکی شده و همانند بازی Red Dead Redamption 2 تغییر فصل های گوناگون و آب و هوایی را تجربه خواهید کرد.

دست است که بازی حول محور یک شخصیت است ولی با توجه به اخباری که از سایت ها و منبع های معتبر به چشم می خورد امکان کنترل چهار شخصیت در آن وجود دارد. همزمان با این اخبار شایعاتی مبنی بر شروع پروژه ساخت سری جدید BULLY هم به چشم می خورد.

این بازی که بسیاری از افراد با نام فارسی GTA در مدرسه آن را می شناسند در دوره خود طرفداران بسیاری را جذب کرد و توانست بازخورد خوبی را هم دریافت کند. همین موضوع سبب می شود به ای فکر باشیم که تقابل این دو بازی در کنار هم چگونه خواهد بود.

نکته دیگری که قطعی شده است این است که این دو بازی برای نسل های کنونی کنسول ها عرضه نخواهد شد و باید در بازه زمانی حدودی 2021 به بعد منتظر عرضه این بازی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.