حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در وداتک

جناب آقای آذری جهرمی در افتتاحیه وداتک

0 1,774

پیش بینی آذری جهرمی در رابطه با آینده بازار دستگاه های دیجیتال و بازگشت ثبات در بازار منطقه

چندی پیش مجموعه ی وداتک در افتتاحیه فروشگاه خود واقع در ”تهران – بلوار ارتش – بلوار نیروزمینی -ضلع شرقی مجتمع الماس ایرانیان” میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جناب آقای آذری جهرمی بود که کارشناس ما سوالاتی را در زمینه آینده حوزه دیجیتال از ایشان پرسیده اند که در ادامه به آن می پردازیم.

مصاحبه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

– آقای وزیر نظر شما در رابطه با آینده ی بازار دستگاه های دیجیتال با توجه به نوسانات ارز و بازار آشفته ی دلار چیست؟ و چه پیش بینی می کنید؟

 

پیش بینی جناب آذری جهرمی در مورد آینده بازار دیجیتال

مطالب مرتبط

آذری جهرمی : دیجیتال این روزها جزئی از زندگی مردم است و طبیعتا نیازمندی همه می باشد و هرچند که اخیرا بازار ارز حال و هوای خوبی ندارد اما پیش بینی می شود که روند رو به رشدی داشته باشد و قیمت ها تثبیت شود.

اخیرا آقای وزیر در یکی دیگر از مصاحبه های خود افزودند که چند سیاست جدید در بازار تلفن های همراه در دست اقدام است که می تواند تاثیر مثبتی در کاهش قابل لمس قیمت گوشی ها در سطح بازار داشته باشد که از طریق تغییر تاکتیک واردات دستگاه ها انجام خواهد شد.

 

آینده بازار تلفن همراه چیست؟

با معرفی دستگاه های جدید اپل و قیمت های نجومی, اشتیاق هرساله و فروش سریع محصولات جدید از بین رفته است و قشر زیادی که همیشه از این محصولات استفاده کرده اند دیگر قادر به وفاداری به این محصول نیستند و در مقایسه با کنفرانس سال گذشته اپل افت بسیار چشم گیری را شاهد بودیم که تغییر آن همچنان در ابهام قرار دارد و امید است که با گذر زمان بازار ثابتی را در سطح کشور شاهد باشیم تا قشر متوسط جامعه هم توانایی خرید محصولات مورد نظر خود را داشته باشند و آرامش به بازار برگردد تا حداقل دیگر شاهد تغییرات و نوسانات لحظه ای نباشیم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.