بازی های جنجالی که در سال 2020 عرضه خواهند شد / قسمت اول

برترین بازی های 2020

0 1,442

جنجال معرفی و عرضه بازی ها در سال 2020

شروع قوی

سال 2020 شروع شده و همگان منتظر اتفاقات هیجان انگیز امسال هستند.

2020 سال بزرگی برای بازی های دیجیتالی است چرا که بسیاری از شرکت ها قصد دارند تا عنوان های مطرح خود را در این سال معرفی کنند.

عنوان های کوچک و بزرگی از شرکت های گوناگون به گوش می رسد که باعث خوشحالی مخصوصا برای گیمر ها می باشد.

بدون فوت وقت به سراغ برخی از این عنوان ها می رویم.

  1. Cyberpunk 2077

best 2020 game

یکی از عنوان هایی که سال گذشته معرفی شد Cyberpunk 2077 می باشد که در زمان معرفی به دلیل گرافیک فوق العاده بالا و حضور بازیگر معروف و محبوب کیانو ریوز توجه بسیاری از گیمر ها و منتقدان را به خود جلب کرد.

سبک این بازی Role-Playing یا همان RPG می باشد و در حالت اول شخص عرضه می شود. فاضی کلی که از بازی مشاهده می کنید بسیار شبیه به بازی Farcry می باشد ولی وجود المان هایی از زمان آینده و کمی تخیل شاید بتواند کمک کند تا حس بهتری به بازی داشته باشید.

شاید اگر این بازی از زاویه سوم شخص عرضه می شد و با توجه به Open World بودن بازی می توانست طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. این بازی در 17 سپتامبر 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن – ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

2. watch dogs legion

best 2020 game

یکی از عنوان هایی که از ابتدای زمان معرفی و عرضه نسخه اول توجه های بسیاری را به خود جلب کرد بی تردید Watch Dogs بود.

ترکیب واقعیت و تخیل در نقش یک هکر شاید موضوعی بود که بسیاری از افراد در بازی های دیجیتال به دنبال آن می گشتند. یوبیسافت با نهایت خلاقیت و به بهترین شکل ممکن این انتظارات را براورده کرد. نسخه جدید این بازی یعنی watch dogs legion در سال 2019 معرفی شد و با توجه به تریلر انتظارات را از خود بسیار بالا برد.

بهبود گرافیکی, اضافه شدن المان های تخیلی بیشتر, امکان کنترل افراد شهر که نظیر آن را در بازی Driver Sun Fransisco دیده بودیم, محور داستانی گیرا تر و … از نکاتی بودند که از تریلر معرفی این بازی به چشم میخورد.

زمان عرضه این بازی 3 مارچ 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن – ایکس باکس و کامپیوتر روانه بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط

3. Medal Of Honor : Above And Beyond

یکی از عنوان هایی که بسیار به گوش آشناست و بسیاری از گیمر ها با آن خاطره دارند Medal Of Honor می باشد. زمزمه هایی از عرضه این بازی در سال 2020 به گوش می رسید ولی همچنان هم با وجود ورود به این سال خبر قطعی از عرضه این بازی در این سال وجود ندارد و امکان عرضه آن در سال های آینده به قوت خود باقی است.

4. Last Of Us 2

best 2020 game

عنوان بعدی که مطمئنا شما هم منتظر عرضه آن هستید Last Of Us 2 می باشد که مدت بسیار زیادی است که معرفی شده و عرضه آن هر سال عقب می افتد. گرافیک فوق خیره کننده جذابیت بی اندازه داستان و محوریت اصلی داستان بر اساس نسخه قبلی تمامی عاشقان بازی های رایانه ای را مجذوب خود کرده است.

زمان عرضه این بازی همچنان هم به صور دقیق مشخص نیست ولی همانگونه که مشخص است عرضه این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه خواهد شد.

5. Ghost Of Tsushima

best 2020 game

بازی که بدون هیچ حرفی معرفی شد و ناگهان مانند بمب ترکید بازی Ghost Of Tsushima می باشد. این بازی روایتگر سامورایی های ژاپنی در سال 1274 میلادی می باشد.

سبک این بازی سوم شخص و Adventure می باشد و با توجه به گفته ها با احتمال زیاد برای کنسول پلی استیشن به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

زمان عرضه این بازی هم به 30 سپتامبر 2020 موکول شده است.

6. Marvel Avengers

best 2020 game

بازی که عنوان بسیار سنگینی را بر دوش خود حمل می کند بازی Marvel Avengers می باشد.

با بروز حرف و حدیث ها در خصوص این بازی انتظارات بسیاری از این عنوان می رفت و همه منتظر بازی با گرافیک خارق العاده و در خور این عنوان بودند.

اما با توجه به دموی منتشر شده از بازی, گرافیک فوق العاده متوسط, محدود بودن حرکت ها و گیم پلی بازی, باگ های دیوانه کننده و خشک بودن حرکات تمامی امید ها ناامید شد. زمان عرضه این بازی 4 سپتامبر 2020 خواهد بود.

با قسمت دوم این پست با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.