بازی های جنجالی که در سال 2020 عرضه خواهند شد / قسمت دوم

0 1,239

جنجال معرفی و عرضه بازی ها در سال 2020 بخش دوم

همانطور که در بخش قبل شاهد بودیم بازی هایی با عنوان های بسیار قوی در سال جدید میلادی عرضه خواهد شد ولی با توجه به تعداد زیاد عنوان ها آن هارا در دو بخش تقسیم کردیم و در این قسمت هم عنوان های فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد.

  1. Resident Evil 3

بازی Resident Evil یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های ساته شده است که محصولی از شرکت Capcom است.

این بازی در هر سری برای کنسول های سال عرضه می شد. برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم شاهد عرضه resident evil 7 و resident evil 2 remaster بودیم.

با توجه به موفقیت resident evil 2 remaster این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه سوم این بازی را هم دستخوش تغییر کند و برای کنسول های امروزی منتشر. زمان عرضه این بازی 3 آپریل 2020 می باشد.

best 2020 game

2. Dying Light 2

یکی از جذاب ترین بازی های در سبک زامبی بازی dying light می باشد که با بهره گیری از ورزش پارکور و جلوه های ویژه جذاب مخاطب را ساعت ها درگیر خود می کند. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4, ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

زمان عرضه این بازی مشخص نیست.

best 2020 game

3. Halo Infinite

عنوان های اختصاصی به منظور جذب مخاطب به سمت یک کنسول معمولا بسیار قوی و جذاب ساخته می شوند و همیشه حرفی برای گفتن دارند.

بازی Halo یکی از این عنوان هاست که با توجه به جلوه های ویژه و ترکیب واقعیت و تخیل محیطی فوق العاده را برای کاربر فراهم می کند.

مطالب مرتبط

این بازی برای پلتفرم های Xbox One , Xbox series X و PC منتشر خواهد شد.

زمان عرضه این بازی مشخص نیست.

best 2020 game

4. Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine

مطمئنا اگر گیمر هستید و به صورت حرفه ای بازی می کنید نام بازی Rainbow Six را شنیده اید و یا از علاقمندان به این بازی هستید و آن را تجربه کرده اید.

نسخه جدید این بازی با نام Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine معرفی شد و وعده عرضه این بازی در سال 2020 داده شد. این بازی برای پلتفرم های PS4 , Xbox series X , Xbox One و PC منتشر خواهد شد

زمان عرضه این بازی مشخص نیست

best 2020 game

5. Nioh 2

اگر از طرفداران Play Station باشید حتما نام بازی Nioh را شنیده اید.

این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده است و یکی از قوی ترین عنوان ها در سبک مبارزه ای می باشد که همواره با کمک استوری لاین کاربر هارا به سوی خود جذب کرده.

best 2020 game

با تشکر از شما که برای این مطلب زمان اختصاص دادید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.