One Plus 6T معرفی شد

اسمارت فون جدید شرکت وان پلاس

0 646

پرچمدار جدید شرکت وان پلاس با نام 6T معرفی شد

One Plus 6T دیروز معرفی شد، و درحال بررسی می باشد، ویژگی های چشمگیر نسبت به نسل قبل بسیار زیاد است که می توان به دوربیت با کیفیت تر و طراحی یکپارچه و زیبا به همراه سخت افزار قوی تر اشاره کرد. تشخیص اثر انگشت هم برروی صفحه قرار گرفته و با نمایشگر یکپارچه شده است. شرکت می‌ داند که یک برگ برنده در دست دارد ، همانطور که تبدیل به یک سنت برای محصولات خود شده‌ است، پیش از این کد منبع هسته دستگاه را به GitHub منتقل کرده‌ است.

در حالی که درخواست مردم برای صفحه نمایش های بزرگ درحال کاهش است و این گونه اسمارت فون ها سخت در حال مرگ هستند، این شرکت هنوز یک گروه بزرگ از modders و tinkerers را در میان طرفداران خود پرورش می‌ دهد. ایجاد کد های مشابه نسخه قبل در برنامه نویسی این گوشی برای ماندگاری اصالت آن یک ویژگی مفید است که وان پلاس آن را حفظ کرده است.

بنابراین اگر شما علاقمند به چک کردن ریز برنامه های One Plus 6T هستید و میخواهید از برنامه نویسی های آن مطلع شوید و یا اگر می‌خواهید در برنامه نویسی ان دستگاه مداخله کنید، خطوط رسم و یا mods را ایجاد کنید یا برخی ویژگی‌ ها را برای دستگاه‌ های OnePlus قدیمی‌ تر استفاده کنید، در حال حاضر می‌توانید به GitHub بروید تا شروع به کار کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.