اپل در کنفرانس فردا

0 557

اپل کنفرانس سپتامبر خود را نیمه تمام گذاشت و بخش مهمی یعنی آیپد ها و مک بوک ها را برای کنفرانس اکتبر خود که عصر فردا به وقت ایران انجام می شود گذاشت که علاقه مندان بسیاری بی صبرانه در انتظار برگزاری این کنفرانس جذاب می باشند که یک بررسی اجمالی بر روی اتفاقاتی که در پیش رو می باشد خواهیم داشت.

بررسی اجمالی کنفرانس اکتبر اپل

آیپد پرو

انقلابی ترین آیپد اپل در انتظار رونمایی می باشد که همانطور که در گذشته گفته شد دارای قابلیت Face ID خواهد بود و حسگر اثر انگشت از آن حذف می شود.نکته دیگر جایگزینی پورت جدید Type-C به جای لایتنینگ می باشد که در مک بوک ها هم در سال گذشته همین اتفاق افتاد و به مک بوک پرو ها آمد.

نکته دیگر در تغییرات سخت افزاری آیپد ها پردازنده ی آن ها می باشد که تراشه ی فوق العاده ی A12 Bionic قطعه ایست که درون آن ها قرار دارد و می تواند تغییرات بنیادی و مهمی را در نحوه عملکرد دستگاه و آنالیز داده ها انجام دهد.

مطالب مرتبط

مک بوک ایر

به گونه ای می توان گفت که اپل از سال 2015 بر روی مک بوک ایر تغییرات آنچنانی را اعمال نکرده است و بسیاری از طرفداران مک بوک های سبک انتخاب های خود را به خاطر به روز نشدن مک بوک ایر بر روی مک بوک پرو تغیر داده اند اما امسال خبر های خوبی برای این دسته از افراد در پیش رو می باشد. و به نظر می رسد که همان سایز 13 اینچی که دارا بود را با رزولیشن بسیار بالاتر و طراحی باریک ارائه خواهد داد.

مک مینی

یکی دیگر از دستگاه هایی که از 16 اکتبر 2014 هیچ بروزرسانی و نسخه جدیدی نداشته است Mac mini می باشد که انتظار می رود در این کنفرانس بتواند توقعات بسیاری برطرف کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.