آپدیت دستیار هوشمند گوگل برای Google Home

ارتقا قابلیت های google home

0 661

گوگل در حال بروزرسانی ویژگی های کاربردی

در حالی که گوگل به تازگی ویژگی های دیجیتال خود را در گوشی های آندروید راه اندازی کرده است، در حال حاضر در این فکر است که چگونه آنها را به دستیار هوشمند خود در Google home اضافه کند. تیم 9to5Google ویژگی های جدیدی را در آخرین برنامه Google برای آندروید کشف کرده است که به پتانسیل های دستیار هوشمند خود در اسمارت فون های مختلف که از این دستیار استفاده می کنند و دستگاه Google home می افزاید. در حالی که این قابلیت ها دقیق مشخص نیست، برخی ویژگی ها وجود دارد که باعث می شود که برای استفاده تمام مدت از Google home انگیزه ای بیشتری داشته باشید، مانند زمانی که به پایان شب می رسیم اگر شما عادت بدی داشته باشید که در هنگام خوابض موسیقی گوش بدهید یا سوالی داشته باشید این دستگاه قادر به پاسخگویی است و به شما کمک می کند.

مطالب مرتبط

در عین حال، “فیلترها” برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که محدودیت هایی را برای کودکان هنگام جست و جو اعمال می کند و کنترل بیشتری بر روی جست و جوی مجازی کودکان خواهد داشت تا خیال خانواده را از این امر راحت سازد.

ما برروی این ویژگی ها که هنوز به صورت کامل عرضه نشده اند و بیشتر شبیه به یک نسخه بتا هستند حساب نمی کنیم، و این فرض را در نظر می گیریم که گوگل درحال کاهش ویژگی های ناکارامد است. با این وجود، این امر به معنی افزایش گزینه هی کارامد است. سخنرانان هوشمند مانند Line Home و Echo آمازون در حال حاضر ویژگی هایی برای ارتقاء پتانسیل های خود، مانند گزینه Pretty Please Assistant را دارند. این می تواند به کودکان آموزش دهد تا دستیار هوشمند را برای مدتی ترک کنند و روی افراد حاظر در اتاق تمرکز کنند. البته، این ویژگی را می توان برای بزرگسالان هم مفید دانست که نیاز به آرامش و استراحت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.