نسخه دمو فیفا 19

نکاتی درباره نسخه دمو fifa 19

0 692

تیم های داخل دمو و کنسول های عرضه شده برای بازی fifa 19 مشخص شد

قسمت دمو و آزمایشی FIFA 19 این هفته منتشر خواهد شد. همانظور که سالهای بسیار زیادی است که شرکت EA هرساله بازی FIFA را برای کنسول های مختلف عرضه می کند، طبق شایعات FIFA 19، در تاریخ سپتامبر 13، حدود دو هفته قبل از عرضه نسخه کامل بازی، در PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این دمو شامل 10 تیم از جمله باشگاه های لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و بوروسیا دورتموند است که بسیاری از افراد منتظر بودند تا ببینند که چه تیم هایی را با نسخه پیش نمایش این بازی جذاب تجربه خواهند کرد.

مطالب مرتبط

بیش از آن، نسخه دمو این بازی طعم حالت داستان ، The Journey: Champions را نشان می دهد، جایی که الکس هانتر، شخصیت داستانی خود را در زمین با رئال مادرید، می یابد. طرفداران هانتر از این پس می توانند به عنوان خواهر ناتنی خود کیم یا بهترین دوست دنی ویلیامز بازی کنید و از این بازی در سبک های مختلف لذت ببرند.

اگر به یاد داشته باشید، ترکیب اصلی یوفا یکی از بزرگترین اتفاقات این سال و EA به نظر می رسد که حقوق لیگ را از رقیب Konami و Pro Evolution Soccer در E3 برباید. FIFA 19 در Nintendo Switch، PC، PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360 و Xbox One در 28 سپتامبر منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.