فورت نایت به اندروید خواهد آمد

فورت نایت و گوگل در برابر هم قرار گرفتند

0 1,800

فورت نایت در اندروید هم حرفی برای گفتن خواهد داشت ولی نه در سایه گوگل

همانطور که می دانید فورت نایت به یک بازی جهانی تبدیل شده است و این اصلا اتفاق کمی نیست. بازی که در ابتدا یک کپی از روی بازی پابجی بود حال تبدیل به یکی از بزرگترین بازی های دنیا شده. این بازی برای پلتفرم گوشی فقط در سیستم عامل IOS فعالیت داشت و این برای کاربران آیفون بسیار لذت بخش بود چراکه این بازی در app store به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گرفت و گیمر ها فقط قسمت های پولی آن کاربر را مجبور به پرداخت هزینه می کرد و کاربران دستگاه های اندرویدی فقط قادر به دریافت بازی پابجی بودند و این نقطه قوتی بود برای این بازی.

مطالب مرتبط

حال Epic game تصمیم گرفته تا گوی سبقت را از pubg برباید. این موضوع بسیار جنجالی شده و همه منتظر عرضه این بازی هستن ولی این موضوع ممکن است برای کاربران اندروید بسیار دردسر ساز باشد به این دلیل که Epic game قرار داد های حفاظت از حریم شخصی کاربر را امضا نکرده و این موضوع احتمال هک شدن اندرویدی هارا به وسیله این بازی افزایش می دهد. اما الزام به Epic بودن شما نیست و پیشنهاد می شود قبل از هک شدن از نصب این بازی جلوگیری کنید. نتیجه این اتفاقات این بود که فورت نایت در پلی استور در دسترس نخواهد بود و به طور مستقیم باید از سایت Epic Game این بازی را دریافت بکنید و این درحالی است که این امکان در حال حاظر فقط برروی اندروید 8 قابل انجام است و باید حتمی محافظت های امنیتی گوگل را برای دستگاه خود غیر فعال کنید.

اگر بخواهیم روشن تر در نظر بگیریم باید اشاره کنیم که در این صورت هیچگونه نظارتی از سوی گوگل برای جلوگیری از خطر هک شدن صورت نمی گیرد و این یکی از بزرگترین مشکلات این بازی است. در صورتی که برنامه از طریق play Store قابل دریافت باشد گوگل هم این برنامه ها را به دیگران معرفی می کند ولی از آنجایی که Fortnite نیازی به معرفی ندارد تلاشی برای عضویت در گوگل و سرویس پلی استور تلاشی نمی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.