گوشی جدید شیائومی Mi Mix 3

گوشی های بدون Notch

0 1,129

این روزها رقابت اصلی برند های سازنده تلفن همراه بر سر صفحه نمایش است که شیائومی محصول جدید خود را در این زمینه به نمایش گذاشت.

این روز ها تلاش همه ی برند ها برای گوشی های پرچمدار خود ساخت دستگاهی با حداقل Notch بر روی صفحه نمایش می باشد که بسیاری مانند Oppo و Vivo هم دارای گوشی های بدون Notch هستند که به ترتیب Find X و Nex نام دارند. برند محبوب شیائومی هم از این قافله عقب نمانده و دستگاه جدید خود را که Mi Mix 3 نام دارد معرفی کرده است.

شیائومی Mi Mix 3

سیاستی که این گوشی ها برای بزرگ کردن صفحه نمایش نسبت به سایز گوشی در پیش گرفته اند این است که دوربین سلفی را به صورت کشویی بسازند که از بالای گوشی به بیرون بیاید که به نظر مدیر اجرایی شیائومی لی جون این بهترین روش برای مخفی کردن دوربین در پشت صفحه نمایش است که توسط گوشی Mi Mix 3 و مدل های مشابه پیش گرفته شده است.

مطالب مرتبط

مشخصات Mi Mix 3

دو گوشی قبلی شیائومی هم هردو در کم کردن حاشیه صفحه نمایش پیشگام بوده اند که ابتدا تصمیم به تولید گوشی Mi 8 گرفتند اما نهایتا این پرچمدار قدرتمند یعنی Mi Mix 3 معرفی و نمایش داده شد.شیائومی در این نسخه موفق شد تا درصد صفحه نمایش به بدنه را به 93.4 درصد برساند که درصد بسیار قابل توجهی می باشد همچنین چانه پایین گوشی را هم نسبت به مدل قبل یعنی Mi Mix 2S حدود 4.5 میلیمتر کاهش داد.

Mi Mix 3 دارای یک صفحه نمایش OLED با اندازه 6.4 اینچی 1080 پیکسل می باشد همچنین مجموعا 4 دوربین دارد. یک دوربین 12 مگا پیکسلی با قابلیت تله فوتو در پشت و یک دوربین 24 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در جلو به عنوان یک دوربین سلفی قرار دارد. گوشی جدید شیائومی دارای پردازنده Snapdragon 845 می باشد از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و دارای نسخه 5G برای انتشار در اروپا در اوایل سال آینده است.

فروش این گوشی جدید از 1 نوامبر در چین آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.