بررسی اجمالی iPhone XR

0 1,244

در این پست قصد داریم تعدادی از قابلیت های آیفون XR را برای شما شرح دهیم تا راهنمایی برای خرید شما باشد و تفاوت های آن را با گوشی هایی که به صورت همزمان با آن معرفی شد را بررسی کنیم.

شباهت های آیفون XR با آیفون XS

مهم ترین تفاوت این دستگاه با آیفون XS صفحه نمایش آن است. آیفون XR دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD Liquid Retina و آیفون XS دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED می باشد که هزینه تعویض آن در iPhone XR به مراتب پایین تر از مدل مشابه می باشد. این دو دستگاه شباهت های بسیاری هم دارا می باشند که عبارتند از : پردازنده A12 Bionic, دوربین های هوشمند HDR, سیستم عامل ios 12, سنسور های حرکتی یکسان, قابلیت شارژ وایرلس و پشتیبانی از دو سیمکارت.

تفاوت ها با XS

این دو دستگاه تفاوت هایی هم دارند که دوربین پشت یک مثال مناسب می باشد آیفون XR دارای یک دوربین و XS  دارای دوربین دوم تله می باشد که در عکاسی تاثیر بسزایی دارد و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد اما قابلیت Focus در XR به صورت نرم افزاری جایگزین شده است. رنگ های متنوع XR هم می تواند از مزایایی باید که برای این گوشی در نظر گرفته شود اما جنس دور آن از آلومینیوم میباشد که در XS از فولاد ضد زنگ می باشد. این تفاوت و شباهت ها در حالی می باشد که آیفون XR با قیمتی 250 دلار کمتر ارائه می شود.

مطالب مرتبط

با توجه به اینکه پرچمدار های برند های دیگر مثل Galaxy S9 و Pixel 3 که سامسونگ و گوگل تولید کرده اند همگی از صفحه نمایش OLED استفاده می کنند استفاده از LCD می تواند یک ضعف باشد اما تراکم پیکسلی آن به قدری مناسب است که شما احساس کمبود آنچنانی نخواهید کرد.

نکات مثبت

  • رنگ های متنوع
  • قیمت مناسب
  • عمر باتری بهتر

نکات منفی

  • صفحه نمایش خوب اما نه عالی
  • دارای یک سایز صفحه نمایش
  • دارای دوربین پشت تکی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.