خلاصه اخبار روز

چکیده اخبار

0 677

گزیده ای از اخباری که مرتبط به دو اسپیکر جدید از سونی و UE می باشد و محصول امنیتی جدید گوگل که بسیار کاربردی است

در طی روز های اخیر چند خبر در حوزه تکنولوژی را انتخاب کرده ایم و در ادامه برای شما شرح می دهیم

  • اسپیکر پورتابل سونی

سونی در در IFA 2018 یک اسپیکر به اندازه ی توپ فوتبال معرفی کرد که بیس فوق العاده ای دارد و دارای رقص نور بسیار خیره کننده می باشد که بسیار چشم نواز است. علاوه بر آن گواهی IP67 نشان از ضد آب و گرد و غبار بودن آن است. یکی دیگر از قابلیت های مهم این اسپیکر مجهز بودن به دستیار صوتی گوگل می باشد. لازم به ذکر است که این اسپیکر 300 دلاری به پورت نوع C مجهز است.

  • کلید امنیتی Titan Google

مطالب مرتبط

این قطعه ی سخت افزاری گوگل که مدت زیادی است در اختیار کاربران Google Cloud قرار دارد با قیمت 50 دلار در دسترس عموم قرار گرفت و برای سرویس هایی مثل گوگل, دراپ باکس و … قابل استفاده است و کاربرد آن برای دو مرحله ای کردن اکانت ها می باشد و با افزایش چند برابری امنیت توسط یک کلید سخت افزاری گوگل می باشد. این حرکت باعث کاهش چشمگیر حملات سایبری و فیشینگ می باشد.

  • مدل های جدید اسپیکر های UE

اسپیکر اولتیمیت ایرز که در گذشته به نقد و بررسی مدل Wonderboom آن پرداختیم دو مدل جدید را معرفی کرده است که Boom 3  و Megaboom 3 نام دارد و طبق معمول با همان شکل و شمایل معروف گذشته با تغییرات کوچک می باشد. این مدل ها که به ترتیب 150 و 200 دلار قیمت خواهند داشت دارای یک دکمه جادویی در روی خود می باشند که علاوه بر پلی و مکث و تغییر موسیقی که در مدل های قبلی بود کاربرد های جذب دیگری هم داشته باشند.یکی از ایرادات وارده به این اسپیکر استفاده نکردن از پورت USB-C به جای micro USB می باشد که به گفته آن ها علتش آماده نبودن بازار برای پذیرش آن پورت جدید می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.