هدفون جدید بیردینامیک در IFA

رقیب اصلی Bose و Sony

0 1,062

نمایشگاه IFA 2018 شامل معرفی هدفون های جدیدی بود که همگی با قدرت بالایی به رقابت با یکدیگر پرداخته اند

همانطور که مستحضر هستید و در پست روز گذشته درباره ی هدفون جدید سونی که در IFA 2018 معرفی و رونمایی شد صحبت کردیم که این محصول در روز های داغ نمایشگاه رقبای جدید و قدرتمندی را شاهد بود که یکی از آن ها Bose و دیگری که در این پست قصد بررسی آن را داریم یعنی Beyerdynamic می باشد که هرسه می توانند بازار خود را تحت الشعاع قرار دهند.

هدفون بیردینامیک

شاخص ترین ویژگی که این هدفون در خود قرار داده است طراحی چراغ های LED می باشد که به جای تعبیه شدن در بدنه ی خارجی هدفون و کاهش زیبایی آن در درون ایرکاپ های آن قرار گرفته است که علاوه بر اعلام وضعیت هدفون در موقعیت های مختلف و هنگام وصل شدن به گوشی و یا قطع شدن همچنین تفکیک ایرکاپ چپ و راست و … ظاهر بسیار جذاب و خیره کننده ای را همانطور که در تصاویر می بینید به هدفون می بخشد.

جزئیات بیشتر از هدفون Lagoon ANC

مطالب مرتبط

این هدفون همانطور که گفته شد از رقبای اصلی Sony 1000Xs و Bose QC35s در IFA 2018 می باشد که به غیر از طراحی جدید و جذاب خود می تواند 24 ساعت به شما شارژ دهد که از نقاط قوت آن در مقابل رقیب هایش است. پد های قابل تعویض, نویز کنسلینگ, طراحی دکمه های لمسی در کنار هدفون, مجهز بودن به پورت USB-C و پشتیبانی از دستیار صوتی از ویژگی های دیگر این هدفون است. نکته قابل توجه در رابطه ی دستیار صوتی هدفون این می باشد که میتواند بین Google Assistant و Siri برای شما قابل انتخاب باشد که بسیار جذاب و کاربردی است.

ارزش گذاری هدفون بیردینامیک

قیمتی که برای فروش این محصول گذاشته شده است 399 دلار می باشد که بیشتر از رقبای خود است اما در مقابل امکانات بیشتری هم در اختیار شما قرار می دهد که هدفون های دیگر ندارند که از این موارد می توان به استقامت فوق العاده ی باتری اشاره کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.