آیا سال 2018 پایانی برای اسمارت فون های کوچک خواهد بود ؟

تغییر سبک شرکت های مختلف

0 680

سال 2018 , محموعه ای از تغییر های مختلف برای اسمارت فون ها

سونی شاید آخرین باریست که از گوشی های هوشمند کوچکتر نسبت به سایر محصولاتش استفاده می کند. یا حداقل، نام آنهارا در لیست مدل های خود قرار می دهد. سالهاست که سونی نسخه های “Compact” از گوشی های رده بالای خود را تولید کرده است که به واسطه پرچمداران کمتر به چشم آمدند. هر نسل از آخرین سری گوشی های XZ سونی از این سنت تا زمانیکه از محصول خود در IFA 2018 رونمایی شده پیروی می کرد، سونی اعلام کرد Xperia XZ3 نام محصول جدید این شرکت است، اما XZ3 Compact دیگر در کار نیست. اشتها شرکت ها برای گوشی های کوچکتر از بین رفت؟

مدتی بود که اندازه پیش فرض گوشی های هوشمند شروع به افزایش کرد، زیرا صفحه نمایش های بزرگتر ارزان تر شد. در عین حال، دستگاههایی از انواع مختلف با ابعاد کوچک تر، شهرت خود را برای خنده دار شدن ایجاد کردند. شرکت هایی از جمله LG و سامسونگ هم به استفاده از کنوانسیون نامگذاری نامناسب برای دستگاه های کوچکتر وارد شدند. آنها عنوان دستگاه گل سرسبد خود را با نام “mini” در انتهای آن می گیرند و آن را به یک گوشی متوسط ​​و تا حدودی ضعیف روانه بازار کنند که چیزی جز تلخی آن نیست. با این وجود سونی برای این رویکرد فریبنده به نام تجاری اقدام نکرد. در عوض، بهترین کار را برای فشرده کردن یک دستگاه قابل مقایسه با یک قاب کوچکتر انجام داد.

سونی در این زمینه بسیار خوب عمل می کند، اگر شما یک دستگاه کوچک تر را ترجیح می دهید، دیگر انتظار نمی رود که با این موضوع کنار بیاید و با بازار خود را هماهنگ کنید. سونی به طور فنی تنها سازنده نیست که مطمئن شود گزینه های کوچکتری در بازار وجود ندارد. آیفون اپل هنوز با صفحه نمایش 4.7 اینچی نسبتا پر طرفدار است اما همانطور که XZ3 Compact در افق محو شد، اپل نیز ممکن است دچار این اتفاق شود.

شایعات به شدت نشان می دهد که اپل سه روز دیگر اعلام خواهد کرد، که کوچکترین اسمارت فون این شرکت نسل بعدی آیفون با صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد بود. گفته می شود دو مدل دیگر حتی بزرگتر خواهند بود. با مرور این موضوعات به این نتیجه خواهیم رسید که دوران اسمارت فون هایی با ابعاد کوچک به پایان خود نزدیک شده و انتظار حذف شدن این گوشی ها از لیست شرکت های مختلف می رود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.