هدیه Red Dead به کاربران آنلاین خود

سرویس ویژه راک استار برای کاربران

0 509

هدیه بازی Red Dead 2 و راک استار به کاربران قسمت آنلاین خود

قبل از اینکه قسمت آنلاین بازی Red Dead Redemtion 2 به صورت عمومی برای کاربران عرضه شود راک استار نسخه بتایی از قسمت آنلاین این بازی منتشر کرد تا بتواند نقاط ضعف و قوت بخش گروهی و آنلاین خود را شناسایی کند و گفتنی است که این کاربران دسترسی به بخش Red Dead Go نداشتند.

حال شرکت راک استار برای قدردانی از افرادی که در قسمت بتای این بازی شرکت کردند 15 ماه اکانت گلد و همچنین قابلیت باز کردن سلاح ها و لباس های مختلف برای افرادی که مشکلات بازی را به صورت واقعی و جامع ارائه کردند به صورت هدیه خواهد داد.

مطالب مرتبط

قسمت دوم بتا برای این بازی در تاریخ 24 دسامبر عرضه خواهد شد. راک استار در حال حاظر فقط برای افرادی که تا پیش از این در نسخه بتای بازی شرکت کرده اند جوایز خود را ارائه خواهد داد ولی انتظار می رود که فرصت همچنان باقی باشد و برای افرادی که به تازگی عضو این بخش می شوند هم جوایزی را در نظر خواهد داشت.

راک استار درحال کاربرروی قسمت های پولی و قسمت های خریدنی بازی می باشد و به تازگی هم پاداش های بخش آنلاین خود را ارتقا داده است. بسیاری برای ارتقای خود در بازی درحال خرید نقدی و پولی درون بازی هستند ولی راک استار هیچ قصدی رای نگهداشتند این افراد به عنوان کاربر نهایی ندارد.

با اینکه بخش آنلاین این بازی درحال ارتقا می باشد ولی انتظار بهبود های بسیار خوبی برای این بازی می رود. با توجه به بخش آنلاین این شرکت در بازی GTA همه انتظار بیشتری نسبت به قسمت آنلاین این بازی دارند و شرکت راک استار هم در تلاش است تا بتواند بخش سرگرم کننده تر و هیجان انگیزتری را تقدیم کاربر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.