بررسی اسمارت فون های تاشو

نقطه ضعف و قوت اسمارت فون ها

0 1,279

شرکت هایی که اسمارت فون های تاشو را معرفی و عرضه می کنند چه ویژگی هایی را ارائه می دهند ؟

بررسی اسمارت فون های تاشو

شاید توجه کرده باشید که بعد از رونمایی از Galaxy Fold بسیاری از شرکت ها از جمله OPPO و هوآوی اسمارت فون هایی با همچین شمایل و خصوصیات تصویری معرفی کردند که بسیار به این دستگاه شبیه می باشد. نکته ای که باید در این خصوص به آن توجه کرد این است که این دستگاه ها همگی نسخه اول از این تکنولوژی یعنی صفحه نمایش قابل انعطاف می باشد و ضعف های زیادی داراست.

برای مثال ضخامت بالای Galaxy Fold در زمان بسته بودن صفحه نمایش بسیار زیاد است و نکته دیگر اینکه در حالت بسته این دستگاه به صورت یک نواخت بسته نشده و ضخامت بیشتری نسبت به سمت دیگر دارد. مشکل دیگری که در Galaxy Fold دیده شد ابعاد کوچک صفحه نمایش در حالت بسته و حاشیه بسیار زیاد آن می باشد و این در حالی است که تمامی شرکت ها مارا به نمایشگر بی حاشیه عادت داده اند.

لاوه بد فرم بودن صفحه نمایش جزو نکات منفی است که حتی در نگاه اول هم شمارا اذیت می کند. به علاوه ناسازگاری نرم افزار با سیستم عامل مشکلاتی نظیر کند شدن و باگ نرم افزاری را در آینده ای نزدیک در بر خواهد داشت. نکته مهمی که باید به آن توجه زیادی کرد هزینه ای است که شما باید برای تعمیر این دستگاه ها پرداخت کنید و اگر یکی از LCD ها به مشکل بخورد هزینه سرسام آوری را باید متحمل بشوید تا دستگاه بروز خود را تعمیر کنید.

به دلیل جدید بودن این تکنولوژی در این دستگاه ها مشخص نیست که با تعدد باز و بسته کردن دستگاه آیا این اسمارت فون ها به مشکل می خورند یا خیر ولی بهتر است که به این تکنولوژی با دید خوب نگاه کنیم و امیدوار باشیم که پیشرفت هایی را برای این دستگاه ها شاهد باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.