کنفرانس سامسونگ

سامسونگ 2018

0 756

کنفرانس سامسونگ شامل معرفی Note 9 و یک اسپیکر هوشمند خانگی بود که مشخصات فنی آن را به طور خلاصه برای شما آماده کرده ایم.

همانطور که در پست های قبلی درباره ی کنفرانس سامسونگ, شایعات و پیش بینی ها گفتیم این برنامه برگزار شد که صحت داشتن آن ها را ثابت کرد.

سامسونگ S Pen که تا به حال در سری های نوت سامسونگ بسیار طرفدار داشت و میزان شدت فشار را هم اندازه گیری می کرد حال به بلوتوث مجهز شده است که طبق گفته های پیشین می تواند به عنوان ریموت عمل کند که برای مثال می توان به یک شاتر برای دوربین, عوض کردن اسلاید ها و تغییر موزیک در حال پخش اشاره کرد.

سامسونگ در قلم خود از SuperCapacitor استفاده کرده است که برای عمر باتری آن بسیار مناسب است و باعث می شود که هر زمانی که قلم از گوشی جدا شود آماده ی استفاده و شارژ شده باشد.

مطالب مرتبط

یکی دیگر از تغییرات این مدل سامسونگ در DeX آن است که از این پس تنها با یک سیم و آداپتور HDMI و یک نمایشگر خارجی به شما یک خروجی مناسب بدهد که می توانید از لمس گوشی هم به عنوان کنترل کننده استفاده کرد و آن را به یک کامپیوتر قابل حمل تبدیل کرد.

صفحه نمایش بزرگ و زیبا, عمر باتری بیشتر, دوربین دوگانه و یک سیستم خنک کننده ی جدید هم از تغییرات اصلی این نسخه بود.

محصول دیگری که سامسونگ معرفی و همه را غافل گیر کرد اسپیکر خانگی و هوشمند آن است که طراحی بسیار خیره کننده ای دارد و مانند یک گلدان می باشد که با پایه های فلزی از سطح فاصله گرفته است. این اسپیکر دارای شش بلندگو و یک ساب ووفر برای پخش صدا و هشت میکروفون برای دریافت ورودی های صدا می باشد. Hi Bixby برای فعال کردن دستیار صوتی این اسپیکر هوشمند به کار می رود. سامسونگ اصرار زیادی برای رقابت با اسپیکر های هوشمند بازار دارد که اپل مهم ترین گزینه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.