پیش بینی های کنفرانس امسال اپل

در سپتامبر 2018 چه می شود؟

0 634

با نزدیک شدن به روز های داغ کنفرانس اپل روزانه با شایعات جدید روبرو می شویم که تعدادی از آن ها باهم بررسی و تحلیل خواهیم کرد

کنفرانس اپل

هر چه به روز های کنفرانس داغ اپل نزدیک می شویم شایعات و خبر های جدیدی به گوش ما می رسد که بر طبق روال هرسال بسیاری از آن ها محقق شده و بسیاری هم در حد همان شایعه باقی مانده است. گزارشگر ها و کارشناسان این زمینه با کمک از شواهد و اتفاقات اخیر مواردی را پیش بینی کرده اند که به آن ها می پردازیم.

مطالب مرتبط

یکی از بیشترین مواردی که در تمام مراجع خبری و تکنولوژي به گوش می رسد عرضه ی آیفون ایکس پلاس می باشد که به گفته آن ها دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است همچنین از دیگر موارد به این اشاره کرد که این دستگاه به علت سایز نسبتا بزرگ خود مانند آیپد ها در حالت افقی اطلاعات بیشتری از صفحه را در اختیار شما می گذارد اما موردی دیگر هم که از مدت ها پیش به گوش می رسید و احتمال آن بسیار بالا رفته که آن هم دو سیمکارته شدن آیفون جدید می باشد.

شایعات جدید اپلی

همانطور که به یاد دارید حتی قبل از معرفی آیفون x در سال گذشته در نسخه های بتای ios 11 که برای توسعه دهندگان عرضه میشد تنظیماتی مبنی بر وجود Face ID و انیموجی به آن اضافه شد که وقتی دستگاه اپل معرفی و روانه بازار شد سخت افزار آن هم در کنارش باعث عملی شدن این مسئله شد. از این رو در آخرین نسخه ی بتای ios 12 امسال بخشی مربوط به دو سیمکارت بودن شبکه به تنظیماتش اضافه شد که بسیاری به عملی شدن این اتفاق یقین پیدا کردند و آن را در سر تیتر مراجع خبری خود گذاشتند.

پس روز به روز با شنیدن اخبار جدید در این زمینه اشتیاق بیشتری پیدا خواهیم کرد و برای اطمینان از تحقق آن ها منتظر مانده تا ببینیم شرکت اپل امسال چه سیاستی برای دوام و بقای خود در کورس رقابت دستگاه های دیجیتال به کار برده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.