بررسی هندزفری Pixel

Pixel Buds

0 2,104

در ماه جاری طی رویداد بزرگ سخت افزاری گوگل, هندزفری مجهز به تایپ سی پیکسل معرفی شد.این نسخه از هدفون پیکسل که بر روی گوشی ها PIxel 3 قرار دارد می تواند به صورت مجزا با قیمت 30 دلار خریداری شود.

در ماه جاری طی رویداد بزرگ سخت افزاری گوگل, هندزفری مجهز به تایپ سی پیکسل معرفی شد. این عضو جدید از خانواده Pixel Buds ها را بیشتر بشناسید.

مشخصات هندزفری پیکسل

این نسخه از هدفون پیکسل که بر روی گوشی ها PIxel 3 قرار دارد می تواند به صورت مجزا با قیمت 30 دلار خریداری شود. اینکه این هندزفری از طریق پورت تایپ c به دستگاه ها متصل می شود نشان از انقراض جک 3.5 میلی متری و جایگزینی آن با پورت شارژ به صورت مشترک خبر می دهد.

همه ی ما زمانی یک جفت هدفون ارزان قیمت داشته ایم که در جیب یا ته کیف ما جا داشته و فقط برای پخش کننده های صوتی معمولی به کار می رفته است حال با اینکه امروزه جک 3.5 میلی متری بسیار فراگیر است اپل و گوگل اولین کمپانی هایی بودند که جسارت انجام این کار را داشته اند تا برای آن جایگزین های جدیدی پیدا کنند. لازم به ذکر است که اولین هندزفری مجهز به تایپ سی لیبراتون می باشد که 149 دلار قیمت دارد و به نسبت پیکسل گران تر و همینطور با کیفیت تر می باشد.

 

مطالب مرتبط

مزایا Pixel Buds

Pixel USB-C Earbuds در کنار قیمت مناسب برای استفاده عادی بسیار قابل قبول می باشد که اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به مزایا و معایب آن بپردازیم باید گفت که هندزفری پیکسل دارای صدای صاف و با کیفیتی می باشد, ارگونومی آن برای گوش بسیار مناسب است و در استفاده طولانی مدت باعث ناراحتی شما نمی شود, با اکثر دستگاه هایی که پورت تایپ سی دارند سازگاری دارد و همچنین قیمت مناسبی را دارا می باشد.

معایب Pixel Buds

از ایرادات آن می توان به ضعفش در ایزوله کردن نویز ها اشاره کرد, همچنین این هندزفری دارای بیس کمی می باشد که برای بسیاری از کاربران مهم می باشد و رنگ سفید براق آن هم باعث می شود که نتوان آن را همیشه نو و تمیز نگه داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.