فتوشاپ CC به آیپد می آید

منتظر Photoshop CC در 2019 باشید

0 768

Adobe در کنفرانس خود در لس آنجلس خبر از حضور Photoshop CC بر روی آیپد ها داد که بسیار خبر خوشایندی برای طراحان می باشد

نسخه کامل فتوشاپ از زمانی که بر روی آیپد ها بود یعنی سال 2010 مورد علاقه و استقبال بسیاری از کاربران خصوصا طراحان و گرافیست ها قرار گرفت. در سال های اخیر رقبای زیادی به وجود آمده اند که این نسخه از فتوشاپ را از بین ببرند اما هیچ کدام یکپارچگی این برنامه را نداشته اند و این در حالیست که به تازگی در کنفرانس Adobe Max 2018 در لس آنجلس Adobe اعلام کرد که نسخه CC به آیپد ها می آید.

Photoshop CC برای آیپد

در محصولات گذشته Creative Cloud , Adobe سعی کرده بود تا حتی الامکان ویژگی های دسکتاپ را به آیپد بیاورد که خلاصه به Sketch و Mix و افکت های مشابه می شود که متناسب با سخت افزار گوشی باشد و بتواند تا جایی که می شود امکانات دسکتاپ را شبیه سازی کند.ادوب در این نرم افزار جدید یک پیش نمایش را نشان داد که یک فایل PSD چند لایه و سنگین را توسط یک آیپد پرو باز و بر روی آن تغییرات را به راحتی اعمال می کند.این تغییرات در آیپد می تواند توسط یک Apple Pencil برای ویرایش (Retouching) و پاک کردن (Erasing) و سایر امکانات استفاده شود.

مطالب مرتبط

دقیقا مانند دسکتاپ شما یک نوار ابزار کامل در اختیار دارید که شامل روابط و مدیریت لایه ها, ابزار های مشابه, فیلتر ها, تنظیمات و گزینه های ماسک کردن می شود که می تواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند و استفاده از دسکتاپ را به حداقل برساند. در این رابط کاربری جدید, فتوشاپ کاملا امکانات جدید را برای یک دستگاه اپلی بهینه سازی کرده است تا بر اساس صفحه نمایش و سخت افزار آیپد بتواند بهترین خروجی را در اختیار کاربران و هنرمندانی که استفاده روزمره از این برنامه را دارند بگذارد.

این ارائه انقلابی در برنامه های ویرایش عکس می باشد که می تواند تغییر بزرگی را در استفاده از برنامه های کاربردی تصویری در بین ادیتور ها ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.