سیستم جدید در المپیک 2020

تشخیص چهره در المپیک

0 555

سیستم امنیتی جدید تشخیص چهره درالمپیک 2020 توکیو توانایی شناسایی 300000 چهره را با بالاترین سرعت ممکن دارد.

شرکت NEC اعلام کرد که برای المپیک سال 2020 در توکیو یک سیستم تشخیص چهره طراحی کرده است که برای اولین بار در طی برگزاری یک مراسم المپیک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند چهره ی 300000 نفر را از جمله ورزشکاران, داوطلبان, مربیان و کارکنان تشخیص دهد. این سیستم تشخیص چهره می تواند المپیک متفاوتی را در نوع برگزاری رقم بزند.

مطالب مرتبط

سیستم NEC از یک موتور AL به نام NeoFace ساخته شده است که از احراز هویت بیومتریک استفاده می کند که پیاده سازی آن در المپیک تحت نظارت موسسه ملی استاندارد و فناوری ایالات متحده می باشد. طبق پیش بینی ها المپیک 2020 توکیو جالب ترین المپیک قرن خواهد شد. استفاده از این سیستم امنیتی و تشخیص سریع چهره بسیار حیاتی می باشد که چرا که این مراسم مانند سایرین در یک دهکده مختص آن برگزار نمی شود و در یک منطقه شهری می باشد که ضریب وقوع حوادث را بالا می برد که اهمیت نقش این سیستم را نشان می دهد.

این سیستم مدت ها مورد بررسی قرار گرفته و تست شده است تا بتواند در صف های طولانی المپیک که در گرمای تابستان قرار دارد وظیفه خود را به خوبی انجام دهد از این جهت این اتفاق بزرگ ورزشی امتحان خوبی برای این سیستم نوین می باشد و تیم سازنده آن امید بالایی به آن دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.