معرفی اپلیکیشن ایرانی آچاره و جاباما

استارت آپ ایرانی

1 6,328

با پیشرفت تکنولوژی و وابسته شدن زندگی افراد به دستگاه های دیجیتال امروزه بسیاری از کار ها با تلفن های همراه انجام می شود که برنامه نویس ها و استارت آپ های ایرانی هم از این قافله عقب نمانده اند

با پیشرفت تکنولوژی و وابسته شدن زندگی افراد به دستگاه های دیجیتال امروزه بسیاری از کار ها با تلفن های همراه انجام می شود که برنامه نویس ها و استارت آپ های ایرانی هم از این قافله عقب نمانده اند و با حضور خود در دنیای دیجیتال نقش پر رنگی را در زندگی مردم ایجاد کرده اند که اسنپ از بارز ترین نمونه های این تغییرات روزمره است.

اپلیکیشن آچاره

در این پست قصد داریم دو برنامه های کاربردی را به شما معرفی کنیم که یکی از آن ها آچاره نام دارد. این برنامه تشکیل شده از خدماتی می باشد که بسیاری از مشکلات شما را مانند نظافت منزل, نظافت محل کار, تعمیرات لوله کشی, نظافت باغچه, تعویض روغن ماشین در محل و … حل می کند و به شما متخصصین همان زمینه را معرفی کند. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن این است که کارمندان و کسانی که امکان رسیدگی به کارهای خدماتی مثل کارواش و تعویض روغن را در طول روز ندارند و در وقت آزاد خود با مشکل ساعت نامناسب روبرو هستند میتوانند از این طریق کارواش های سیار و تعمیرات شبانه روزی خودرو را در محل خود داشته باشند.

مطالب مرتبط

سرویس رزرو هتل جاباما

برنامه دیگری که برای شما آماده کرده ایم جاباما می باشد که زیرمجموعه ی برند علی بابا می باشد. این برنامه مناسب برای کسانی می باشد که در رفت و آمد های شهری خود نگران محل اسکان خود می باشند که این استارت آپ ایرانی این کار را برای شما بسیار آسان کرده است و به تفکیک شهر و نوع اقامتگاه دلخواه شما می تواند با توجه به تاریخ سفرتان محل مناسب را برای شما انتخاب کند و به صورت آنلاین برای رزرو آنجا هماهنگی لازم را به عنوان واسطه بین شما و مکان مربوطه انجام دهد.

به امید پیشرفت روزافزون برنامه نویسان و استارت آپ های ایرانی در دنیای دیجیتال

 

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام میخواستم بدونم طراحی این اپلیکیشن کیه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.