چند نکته که از Note 9 انتظار می رود

شایعات Galaxy Note 9

0 918

در تاریخ 9 آگوست سامسونگ از گوشی جدید خود که در هفته های اخیر در توییتر و شبکه های مجازی دچار حواشی زیادی شده بود رونمایی خواهد کرد.

در تاریخ 9 آگوست سامسونگ از گوشی جدید خود که در هفته های اخیر در توییتر و شبکه های مجازی دچار حواشی زیادی شده بود رونمایی خواهد کرد.

طبق شنیده های اخیر چند مبحث وجود دارد که انتظار می رود در کنفرانس سامسونگ دست خوش تغییر شده باشد که به بررسی آن ها می پردازیم که می تواند تغییرات در دوربین و حافظه گوشی باشد.

ارتقاء S Pen : یکی از بخش هایی که می تواند تغییر چشمگیری کند قلم سامسونگ است که گفته می شود علاوه بر پیشرفت کلی و لمس های جدید می تواند به عنوان یک ریموت هم استفاده شود که جزئیات بیشتر آن در کنفرانس فردا شب سامسونگ مشخص خواهد شد.

عمر باتری بیشتر : گفته می شود یکی از نقاط قوت این گوشی باتری 4000 میلی آمپری آن است که به نسبت مدل قبلی آن 14 درصد پیشرفت داشته است که 3500 بوده است. طبق پیش بینی ها یکی از اصلی ترین نقاط قوتی که بر روی آن مانور داده خواهد شد باتری آن است.

مطالب مرتبط

حافظه بیشتر : Note 9 جدید سامسونگ دارای یک نسخه ی 512 گیگابایتی می باشد که علاوه بر این حافظه ی داخلی می تواند یک Micro SD را تا حافظه 512 گیگابایت پشتیبانی کند و در مجموع 1 ترابایت به شما حافظه دهد.

دوربین قوی تر : انتظار می رود که گوشی جدید سامسونگ با دو دوربین و سیستم دوگانه دیافراگم به بازار عرضه شود که در زمینه ی عکاسی از سایر کمپانی هایی که گوشی دو دوربینه تولید کرده اند تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد.

سرعت بیشتر : Galaxy Note 9 دارای قوی ترین و آخرین پردازنده ی Snapdragon Qualcomm 845 خواهد بود که با جدیدترین مودم chipmaker همراه خواهد بود. این تغییر سخت افزاری می تواند قدم بزرگی را در تغییر سرعت پردازش این دستگاه ایجاد کند.

این ها بخشی از شایعاتی بود که در مورد Note 9 شنیده ایم و برای اطمینان از صحت آن ها تا کنفرانس فردا شب سامسونگ صبر خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.