بازی Splatoon 2 را بهتر بشناسید

بازی نینتندو سوییچ

0 971

یکی از پر طرفدار ترین بازی های نینتندو سوییچ Splatoon 2 می باشد که علی رغم نداشتن گرافیک عالی بسیار سرگرم کننده و جذاب است

کنسول نینتندو سوییچ که در گذشته راجع به آن صحبت کرده ایم و مورد بررسی قرار داده ایم بازی های جذابی را هم دارد که بسیاری از کاربران صرفا به دلیل داشتن آن بازی ها کنسول نینتندو را تهیه می کنند.

یکی از آن بازی های معروف و دوست داشتنی Splatoon 2 می باشد که طرفداران و کاربران زیادی را در سرتاسر جهان مجذوب خود کرده است. در مجموع نینتندو متخصص تولید بازی های سرگرم کننده است که معیار های آن ها برای سرگرم کننده بودن بازی بسیار با کنسول های دیگر متفاوت است.

شاید با خود بگویید که سرگرم کننده بودن بازی در ازای عملی شدن چه پارامتر هایی می باشد؟ اگر به طور کلی به بازی های پرطرفدار دیگر پلتفرم ها نگاه کنیم یکی از اصلی ترین موارد جذابیت بازی گرافیک آن شده است که از حق نگذریم واقعا تاثیر زیادی دارد اما همه ی آن نیست و این قضیه را نینتندو به خوبی نشان داده است که بدون داشتن گرافیک عالی فقط با گیم پلی و داستان جذاب بازی هایی را تولید کرده است که بسیاری آن ها را به گرافیک پلی استیشن ترجیح داده اند.

بازی جذاب اسپلتون 2 دارای بخش های مختلفی می باشد که هم باعث پیشرفت گیمر می شود و هم شما را از یکنواختی نجات دهد. یکی از آن بخش ها که ساده ترین قسمت آن است و در قسمت گروهی بسیار سرگرم کننده است و شما باید با نفنگ های رنگ پاش با استفاده از جوهر خود سطح بیشتری از زمین را رنگ بزنید (Regular Match) . بخش جدید دیگر که کمی جدی تر است (Ranked Battle) برای شرکت در این مرحله باید لول 10 بخش اول را داشته باشید و برای بخش آخر بازی هم (League Battle) باید به حد تناسب از بخش دوم رسیده باشید. در کلیپ زیر بخش هایی از گیم پلی بازی را مشاهده می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.