تلاش نیتندو برای شکستن رکورد فروش

احتمال عرضه نسخه ای دیگر از کنسول نینتندو سوییچ

0 1,514

احتمال عرضه نسخه ای دیگر از کنسول بسیار پرطرفدار سوییچ از طرف شرکت نینتندو وجود دارد

به گزارش بلومبرگ خبر هایی مبنی بر احتمال عرضه نسخه ای متفاوت و ارزان تر از همین کنسول می باشد ولی احتمال اینکه ویژگی هایی کم تر از نسخه اصلی و قوی تر داشته باشد بسیار زیاد است با این وجود به صورت کامل مشخص نیست که چه تغییراتی برروی این نسخه انجام خواهد شد.

به گزارش رسمی بلومبرگ آمار فروش این کنسول 17.5 میلیون تخمین زده شده است که این رقم حتی از آمار اعلامی خود نینتندو هم بیشتر است. با این وجود هنوز هم . با رقم بسیار بالا و بلند پروازانه 20 میلیون فروش برای این کنسول که نینتندو منتظر آن بود بسیار فاصله دارد. شاید نسخه جدید این کنسول بتواند کمکی باشد برای بالا بردن آمار فروش این شرکت تا بتواند به راحتی هرچه تمام تر قوی رقابت را از مایکروسافت و سونی برباید.

مطالب مرتبط

اگر بیاد بیاورید این حرکت نینتندو بسیار آشنا و شبیه به رون عرضه کنسول 3DS می باشد که توانسته بود کتابخانه و مجموعه ای بسیار کامل و ارزان از بازی هارا در اختیار کاربران قرار دهد.

از طرفی بسیاری احتمال می دادند به این دلیل که نینتندو افت فروش بسیار بدی در این دوره و در این فصل داشت با معرفی و عرضه نسخه ای قوی تر و حرفه ای تر با سخت افزار و صفحه نمایش و گرافیک های شگفت انگیز سعی در بهبود رده بندی خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.