مشخصاتی در مورد فرمون G920

G920 چه آپشن هایی در بر دارد.....

0 1,247

G920 به کنسولهای بازی مانند xbox one و pc متصل می شود و جنس پدال های این فرمون از استیل می باشد و کاملا شبیه به پدال ماشین است

شرکت لاجیتک پس از شنیدن تمامی نظرات و انتقادات  سخنان مفید و مثبت منتقدان را تفکیک و به فرمون جدیدی که  ارائه  شده است می افزاید . فرمون G920  اولین محصول برای  xbox one است  این فرمون قابلیت اتصال به pc و xbox  دارد. وزن این کنسول ۷۰۲ کیلو گرم است چرخش فرمون ۹۰۰ درجه میباشد.

دسترسی بسار خوب به دکمه های روی G920 تمام نیاز های شما را برطرف میکند. نوع دنده ای که روی این فرمون است برای ماشین های خاصی به کار می رود و در هر صورت دنده این فرمون به صورت دستی در اختیار شما قرار میگیرد. سطح غیر مسطح پدال ها و طرحی آرگونومی باعث شده است که هنگام بازی کردن از طرف پا خستگی حس نشود و روی این فرمون از چرم پوشیده شده است.

مطالب مرتبط

یکی از نکته های G920 در حین بازی کردن اگر چرخ ماشین پنچر باشد از ارزیدن فرمون میتوانید متوجه شوید دارای اتصال پورت usb – دارای پدال ترمز غیر خطی-دارای حسگر داخل فرمون – دارای یک نوار نقره ای رنگ برای درست بودن جهت فرمون – امکان نصب سریع و آسان روی صندلی های گیم – این فرمون که ساخته شرکت لاجیتک است وقتی این کنسول ارئه شد خیلی از بازیکنان را جذب خودش کرد و از طرفرداران زیادی برخوردار شد.

هنگامی که با این کنسول بازی میکنید از بازی کردن لذت می برید به خاطر طبیعی جلوه دادن و بازی هایی که این کنسول در بر دارد. این برند بسیار پر فروش و در دنیای گیم پر فروش است.

نمونه دیگر این فرمان برای پلی استیشن g29 می باشد که از طریق لینک می توانید اقدام به خرید آن کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.