DeadPool, فیلم یا بازی ؟

کاراکتر محبوب Marvel

0 2,167

یکی از موفق ترین پروژه های اقتباسی Deadpool می باشد که موفقیتی که در سینما کسب کرد بسیار بیشتر از بخش گیمینگ بود

امروزه موارد بسیاری را در دنیای هنر های تصویری می بینیم که در بخش های مختلف مورد استقبال قرار گرفته اند که Deadpool از نمونه های بارز این داستان می باشد که با اقتباس از یک فیلم بازی ساخته می شود و یا برعکس.

بازی Deadpool

این بازی که به طور رسمی در سال 2013 عرضه جهانی شد مورد استقبال زیادی قرار گرفت این شخصیت Marvel که بسیار محبوب می باشد در کنار خشونت های خود یک شوخ طبعی چاشنی کار خود کرده است که با سلیقه ی بسیاری از کاربران جور درآمده است. پس از 2013 و بیشتر شدن طرفدار هایش در سال 2016 کاراکتر Deadpool در تبلیغات تلویزیونی ظاهر شد که با واکنش های خوبی روبرو شد که از این رو سرمایه گذاران این شخصیت به فکر ساختن فیلم این کاراکتر محبوب شدند.

مطالب مرتبط

فیلم Deadpool

پس از روی کار آمدن بازی Deadpool و افزایش محبوبیت آن با تبلیغات تجاری فیلم Deadpool تولید و اکران شد که موج عظیمی از نظرات مثبت را به سمت خود کشاند و اسم آن را بر سر زبان ها انداخت و این تلفیق عجیب خشونت و خنده یک هجو دلنشین را رقم زد که باعث تمایز Deadpool با سایر کاراکتر های Marvel شد و آن را در ذهن مخاطب ثبت کرد. با روی کار آمدن این طنز خشن حتی کسانی که موفق به تجربه بازی آن نشده بودند به عقب برگشتند و طعم آن را چشیدند.

مدیران و کسانی که پشت این کاراکتر بودند با این اتفاقات منسجم و شیب مثبت پیشرفت در سال های اخیر برای به یاد ماندن این پروژه ی مهم به فکر ساخت قسمت دوم این فیلم شدند که Deadpool 2 با توجه به قسمت اول آن به صورت چشمگیری ارتقا یافت و همچنان در کورس رقابت باقی ماند که به عنوان کاراکتر های نسبتا تازه وارد موفقیت خوبی را کسب کرده است.

اگر این فیلم را ندیده اید آب دستتان هست زمین بگذارید و آن را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.