بازی هایی که شما را سرگرم می کند.(بخش اول)

رایگان ولی سرگرم کننده

0 897

بازی هایی از IOS که وقت شمارا پر می کنند

شاید یکی از دغدغه های افراد گذراندن زمان های بیکاری باشد که با وجوع گشسترش تکنولوژی و ورود اسمارت فون ها کمی بیشتر به گذراندن این زمان نزدیک می شویم. امروز تصمیم گرفتیم تا برخی از بازی های رایگان-جذاب و سرگرم کننده را برای دستگاه های IOS به شما معرفی کنیم تا با لذت بیشتری از این زمان استفاده کنید.

CSR Racing 2

بازی سرگرم کننده

یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین بازی های اسمارت فون در سبک مسابقه و ریس بازی CSR Racing 2 می باشد که در زمان انتشار نسخه اول این بازی با توجه به سبک بازی و کیفیت گرافیکی آن طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرد. تشابه بسیار زیاد ماشین ها به نسخه های واقعی و ویژگی های هرکدام لذت بازی را دوچندان می کند. یک قسمت در این بازی هم وجود دارد که با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده می توانید ماشین های دلخواه خود را در هر محیطی قرار دهید و با چرخیدن و حرکت کردن اجزای مختلف آن را مشاهده کنید.

بازی مسابقه ای

War Friends

بازی سرگرم کننده

بازی War Friends یکی از بازی های محبوب و پر طرفدار در سبک مبارزه ای می باشد که شما در آن در نقش یک فرمانده ظاهر می شوید و با سربازان خود که هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند به مبارزه با دیگران می پردازید. با پیشروی در بازی می توانید سربازان خود را ارتقا داده و شانس بیشتری در پیروزی در مبارزات داشته باشید. یکی از نکات مهم این بازی امکان دو نفره بازی کردن آن است که به کمک آن می توانید لذت بیشتری از آن ببرید.

مطالب مرتبط

بازی سرگرم کننده

Hole.io

بازی سرگرم کننده

دنیایی معمولی مانند یک بازی معمولی با این تفاوت که در این دنیا نبرد چاله هاست. سوراخ هایی که همه چیز را میبلعند و با خوردن هرچیزی بزرگ و بزرگتر می شوند و قابلیت خوردن ساختمان های اشیا بزرگتر را دارند. اگر کوچک بمانید سوراخ های دیگر قابلیت خوردن شما را هم دارند. مراقب باشید

Mario Run

بازی ماریو

بازی Mario جزو خاظره انگیز ترین بازی هایی می باشد که تا کنون ساخته شده و به دلیل کلاسیک بودن و ساختار خاص و پلتفرمیش طرفداران بسیار زیادی دارد. حال این بازی برای اسمارت فون های IOS هم عرضه شده تا کاربران بتوانند از این بازی همچنان هم لذت ببرند. شخصیت پردازی در این بازی به گونه ای است که شما بدون هیچ شناختی از این بازی هم می توانید وقتتان را با آن پر کنید.

بازی ماریو

بازی سرگرم کننده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.