قابلیت های Android P برای تمامی دستگاه ها

قابلیت های مختلف اندروید جدید برای همه

0 852

نصب قابلیت های مختلف اندروید P برروی تمامی دستگاه های اندرویدی

ویژگی های جدید برای همه

اندروید از زمان معرفی نسخه P همه را منتظر نگاه داشته و با مشخص نکردن زمان عرضه این آپدیت برای عموم بسیاری از کاربران را ناچار به صبر کرده و این در شرایطی است که با مشاهده قابلیت ها و ویژگی های این نسخه انتظار کشیدن برای آن بسیار سخت است. اپلیکیشن های بسیار زیادی از زمان معرفی این نسخه عرضه شده تا ظاهری مشابه با این سیستم عامل را تقدیم کاربر کند و ما بهترین این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم تا از تغییر ظاهر دستگاهتان و شباهت با سیستم عامل جدید اندروید لذت ببرید.

قسمت Gestures :

نام اپلیکیشن : Navigation Gestures

این قسمت برای تغییر حالت Back – Home و جا به جایی بین برنامه ها می باشد که با نصب این برنامه درست همانند آپدیت جدید اندروید و یا Iphone X یک خط افقی در زیر صفحه شما نمایان می شود و با کشیدن آند به جهت های مختلف میتوانید میانبر های مختلف را اعمال کنید.

دانلود

قسمت Launcher :

مطالب مرتبط

نام اپلیکیشن : Android P Launcher

این برنامه برای تغییر ظاهر رابط کاربری دستگاه و شبیه سازی محیط Android P می باشد و ویژگی های مختلفی مانند Hold On App – سرچ سریع گوگل – چرخش صفحه در قسمت اصلی و … را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود

قسمت Volume :

نام اپلیکیشن : Volume Pie

یکی از جذاب ترین بخش های آپدیت اندروید 9 بخش تنظیم میزان صدا می باشد که با نصب این برنامه می توانید این تغییر ظاهری را هم در اختیار داشته باشید.

دانلود

 

برنامه های معرفی شده در این قسمت صرفا برای افرادی است که از نسخه جدید اندروید خوششان آمده و می خواهند تغییرات ظاهری این نسخه را داشته باشند و هیچگونه تغییری در بخش سیستم عامل و نسخه اندروید دستگاه ایجاد نمی شود.

زمان عرضه این نسخه مشخص نیست و بعد از عرضه لینک آن در پست مخصوص Android P قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.