محصولات تکنولوژیک هفته

معرفی تکنولوژی و گجت های جدید

0 645

اسپیکر Bang & Olufsen ساعت هوشمند Google و نسخه ی دوم Razer Phone محصولاتی که در این پست به شما معرفی خواهیم کرد.

در این پست قصد داریم که محصولات جدیدی که در هفته گذشته معرفی شده اند را برای شما نمایش دهیم.

اسپیکر جدید Bang & Olufsen

ماه گذشته Line پیشنهاد همکاری با DJI را داد که مضمون صحبت آن ها تم Brown Bear برای تولید Drone می باشد. بنگ اند آلفسن هم اسپیکر جدید خود با تم خرس قهوه ای را تولید کرده است که این کاراکتر مربوط به یکی از شخصیت های محبوب اپلیکیشن لاین می باشد. این محصولات برای فروش در بخش استور در لاین طراحی شده اند که مورد استقبال کاربران قرار خواهند گرفت. تنها 5000 عدد از این اسپیکر خواهد شد که در 4 اکتبر با قیمت 169 دلار به فروش خواهد رسید.

بروز رسانی ساعت هوشمند گوگل

مطالب مرتبط

Smart Watch Wear OS به تازگی یک آپدیت نرم افزاری دریافت کرده است که تغییر بسیار چشم گیری را در رابط کاربری داشته است که کاربران آن از این آپدیت رضایت خوبی داشته اند. این ساعت تغییرات قابل لمسی در صفحه اصلی خود داشته است. این ساعت از پردارنده Qualcomm 2100 استفاده می کند که در سرعت عملکرد آن تاثیر بسزایی دارد; اما همچنان در باز کردن نقشه ها نقص هایی دارد که برطرف نشده است. یکی از تاثیر های اصلی این آپدیت بر روی عمر باتری ساعت می باشد.

نسخه دوم Razer Phone

اولین طراحی های Razer Phone 2 توسط Evan Blass به بیرون درز کرده است که نشان می دهد که ظاهر کاملا مشابهی نسبت به مدل قبلی آن دارد. در پشت گوشی لوگو ریزر قرار دارد که با روشن کردن گوشی به رنگ سبز روشن در می آید. در این گوشی برای اولین بار از صفحه نمایشی استفاده کرده است که کیفیت بسیار بالایی را در گیمینگ در اختیار شما قرار می دهد که جزئیات آن هنوز مشخص نشده است. بهبود کیفیت دوربین از جمله پیشرفت های دیگر این دستگاه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.