سری جدید پهباد Mavic

Mavic 2 pro و Mavic 2 zoom

2 1,715

استفاده از هواپیما های بدون سرنشین برای تصویربرداری از محبوب ترین روش ها می باشد که مدل جدید Mavic 2 از بهترین ها به شمار می رود

با بالا رفتن استفاده از پهباد های مخصوص تصویر برداری (Drone) صنعت تولید آن ها هم همواره در پی تولید محصولات جدید و پیشرفته تر می باشد که بتواند در بازار رقابت باقی بماند و کاربران را به سمت خود بکشد.

مدل جدید Mavic

یکی از معروفترین برند ها تولید کننده این محصول Mavic می باشد که نسخه جدید پهباد خود را در دو نسخه ی Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom معرفی کرده است که تغییرات چشم گیری را نسبت به مدل قبل خود داشته است. مدل Mavic 2 Pro با یک دوربین Hasselblad تجهیز شده است مدل Mavic 2 Zoom هم دارای زوم اپتیکال 2X می باشد که هردو تصویر 4K را با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه ضبط می کنند و حافظه 8 گیگابایتی آن ها توسط کارت حافظه قابل ارتقا می باشد.

مطالب مرتبط

سرعت این هواپیماها تا 44 مایل در ساعت می باشد که می تواند تا 30 دقیقه پرواز کنند که در مقایسه با مدل های مشابه بسیار قابل توجه می باشد.تصویر لحظه ای این هواپیما هم با کیفیت 1080 از طریق تلفن همراه شما قابل پخش می باشد. یکی دیگر از نکات مهم این محصول دارا بودن 10 سنسور در اطراف آن می باشد که برای اجتناب از برخورد های ناگهانی با موانع می باشد که در کنار صدای بسیار کم آن میسر شده است که از مزیت های خوب آن به شمار می رود.

جزئیات فنی Mavic 2

Mavic 2 Pro دارای سنسور CMOS با دیافراگم F2.8-f11 می باشد که می تواند تصاویر 4K HDR را برای شما به گونه ای ثبت کند که بعد از آن هم قابل ویرایش باشد و کسانی که به دنبال کیفیت بهتر هستند این مدل را انتخاب می کنند.

Mavic 2 Zoom دارای یک سنسور با سایز 1/2.3 اینچ کوچکتر نسبت به مدل Pro می باشد اما می تواند یک تصویر 24 میلیمتری را در حین پرواز با 48 میلیمتر به ثبت برساند.

در فیلم زیر تصاویر ثبت شده از این دوربین ها را تماشا می کنیم.

 

2 نظر
  1. maryam می گوید

    توی ایران مجوز داره که بتونیم استفاده کنیم

    1. میثم فلاح می گوید

      نه متاسفانه توی ایران استفاده از پهباد نیاز به مجوز داره. مخصوصا داخل شهر ها و مناطق حساس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.