انواع هدفون ها را بشناسیم

راهنمای خرید هدفون

0 1,602

هدفون از مهم ترین وسایل زندگی بسیاری از انسان ها می باشد که انتخاب مدل متناسب با سلیقه شما بسیار امر مهمی می باشد

هدفون ها نقش بسیار کلیدی و مهمی را در زندگی افراد پیدا کرده و جایگاه با ارزشی را از لحاظ تجاری دارند هدفون به گونه ای می باشد که از وسایل ضروری بسیاری به حساب می آید و در هنگام خروج از خانه مانند دسته کلید و کیف پول از چیزهاییست که نباید فراموش شود.

حال به این نکته می رسیم که هدفون مناسب طبق توقعات کاربر با توجه به نوع استفاده آن ها چه مدل هایی می باشد که در چند پارامتر مختلف مانند ارگونومی هدفون و یا نوع اتصال دسته بندی می شوند و آن ها را باهم در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

 ارگونومی هدفون ها

  • هدفون توگوشی
  • هدفون روگوشی
  • هدفون دور گوشی

1 – هدفون توگوشی

هدفون های توگوشی ( Earbuds Headphones ) همانگونه که از اسمشان پیداست مناسب به گونه ای طراحی شده اند که در داخل گوش قرار بگیرند.

اغلب هدفون های ورزشی در این دسته قرار می گیرند که عموما به دلیل قیمت مناسب و سبک وزن بودن طرفداران زیادی دارند. هدفون های توگوشی خود دارای مدل های مختلفی هستند به عنوان مثال بعضی دارای سری های لاستیکی برای جایگیری بهتر در گوش افراد می باشد و بعضی هم اصطلاحا پشت گردنی هستند و یا مانند ایرپاد اپل به صورت بی سیم متصل می شوند.

محصول پیشنهادی

هدفون مارلی Chant

2 – هدفون روگوشی

هدفون های روگوشی و یا همان On-Ear Headphones برای قرار گیری بر روی ناحیه بیرونی گوش طراحی شده اند که به نسبت هدفون های توگوشی می تواند فشار کمتری را به گوش شما وارد کند اما نقاط ضعف آن در انتقال نکردن بیس زیاد و داشتن  خروجی صدا و همچنین شنیدن صدای محیط می باشد.

محصول پیشنهادی

هدفون جی بی ال E55BT

3 – هدفون دور گوشی

هدفون های دور گوش ( Over-Ear Headphones ) برای محاصره کردن گوش طراحی شده اند و به اصطلاح صدا را درون ایرکاپ های خود ایزوله کرده و مانع ورود و خروج صدای محیط اطراف میشوند که می توان گفت در مقایسه با سایر ارگونومی ها می توانند بهترین صدا را به گوشی شما برسانند.

محصول پیشنهادی

هدفون مارلی Positive Vibration

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.