کنفرانس اوکتبر اپل

انتظارات جدید از اپل

0 614

در کنفرانس جدید اپل تمام مواردی که از 12 سپتامبر جا ماند مورد بررسی و ارائه قرار خواهد گرفت که می تواند به همان اندازه جذاب باشد

با رویداد سپتامبر اپل که به معرفی iPhone XS و iPhone XS Max، اپل واچ سری 4، iOS 12، watchOS 5، tvOS 12 و macOS Mojave ختم شد; مواردی باقی ماند که به نظر می رسد در 27 اکتبر طی یک کنفرانس جدید معرفی شود که موارد احتمالی را با یکدیگر بررسی می کنیم.

آغاز فروش iPhone XR

این گوشی 6.1 اینچی می تواند از محبوب ترین مدل های امسال اپل باشد که ظاهری شبیه به iPhone X دارد مجهز به Face ID می باشد و رنگ های جدیدی دارد که تحول جالبی در محصولات سال جاری ایجاد خواهد کرد.قیمت مناسب آن هم از ویژگی های خوبش خواهد بود.

طراحی مجدد iPad

انتظار می رود که آیپد های امسال در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی عرضه شود که مجهز به Face ID خواهد بود.یکی دیگر از احتمالات جایگزین کردن پورت لایتنینگ با USB-C می باشد که انقلاب جدیدی خواهد بود.

آپدیت Mac

شرح آپدیت نرم افزاری مک بوک و آی مک ها در این کنفرانس اتفاق خواهد افتاد اما احتمال روی کار آمدن یک مک بوک جدید هم خواهد بود. این مک بوک جدید جایگزینی برای مدل Air خواهد بود و قیمت یک میان رده را خواهد داشت.

مطالب مرتبط

مک مینی و آی مک

اگر شما طرفدار مک مینی می باشید تا اواخر پاییز 2018 منتظر یک دستگاه جدید باشید.در آی مک ها هم یک آپدیت سخت افزاری انتظار می رود که “significant display-performance upgrades” نام دارد که به این معناست که صفحه نمایش دمای رنگ خود را بر اساس نور محیط تنظیم می کند.

تغییرات نرم افزاری

ios 12.1 : ویژگی های جدید این نسخه سیستم عامل که در این پست برای شما تهیه شده بود در کنفرانس اپل نهایی خواهد شد.

Watch OS 5.1 : تکمیل بخش ECG و رابط کاربری آن با ios12.1 از پیشرفت های نرم افزاری این ورژن خواهد بود.

ایر پاور | Air Power

این دستگاه که از سال 2017 منتظر آن بودیم هم تکلیفش در اکتبر مشخص خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.