هر آنچه باید از اپل واچ 4 بدانید

Apple Watch Series 4

0 845

کنفرانس اپل در 12 سپتامبر و معرفی اپل واچ جدید اتفاق بزرگی در دنیای ساعت های هوشمند و پزشکی می باشد که به بررسی آن می پردازیم

بعد از 12 سپتامبر و معرفی دستگاه های جدید اپل بحث های بسیاری پیرامون این کمپانی محبوب شکل گرفت و تجزیه و تحلیل های زیادی در مورد محصول های جدید آن بر سر زبان ها افتاد که Apple Watch 4 series از اصلی ترین دیوایس های معرفی شده بود که می توان گفت که متفاوت ترین اپل واچ معرفی شده بعد از تولید ساعت های هوشمند اپل می باشد.

مشخصات iWatch 4

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی هایی که برای این نسخه از ساعت هوشمند اپل رونمایی شد قابلیت ECG (نوار قلب) می باشد که با همکاری FDA (اداره کل خوراک و دارو) برای این آی واچ فراهم شده است و دقت آن در AFib برابر با 98٪ می باشد که عدد بسیار قالب توجهی می باشد.

مطالب مرتبط

یکی از نکاتی که به تازگی در مورد آن صحبت شده است این است که تشخیص فشار خون که از طریق مچ دست قابل اندازه گیری است که می تواند در نمونه کوچک از طریق انگشت هم قابل اندازه گیری باشد که این عمل از طریق 3D Touch قابل انجام دادن می باشد که پتانسیل باز شدن راه آن به آیفون ها وجود دارد.

اپل واچ 4 در پزشکی

طی بررسی های اخیر توسط دکتر Mukkamala این روشی قابل اعتمادی می باشد که این فشار از طریق لمس سه بعدی هم قابل اندازه گیری می باشد که آن را می توان از طریق سنسور های نور هم که در کنار دوربین سلفی جای دارد اندازه گیری کرد. در کل ورود امکانات پزشکی به دستگاه های دیجیتالی می تواند یک انقلاب ایجاد کند تا قشر جدیدی از کاربران هم به استفاده از این گجت ها بپردازند که افراد مسنی که علاقه ای به استفاده از تکنولوژي ندارند هم برای بیماری های خود مشتاق به استفاده شوند.

این انقلاب در بازار ساعت هوشمند موج جدیدی از رقابت را رقم خواهد زد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.