در کنفرانس 12 سپتامبر اپل چه خواهد شد ؟

محصولات جدید اپل

0 919

آیفون Xs , اپل واچ 4, آیپد و مک بوک جدید, AirPower و کیس ایرپاد همگی بخشی از محصولاتی است که انتظار می رود در کنفرانس اپل معرفی شود

با نزدیک تر شدن به کنفرانس سالانه اپل, شایعه پراکنی ها و خبر های ضد و نقیض که در سایت های خبری و شبکه های مجازی پبچیده شده به گوش می رسد که برای جلوگیری و متوقف کردن این روند اپل تصمیم گرفت تا شرح کنفرانس خود را که در 12 سپتامبر برگزار می شود را منتشر کند که تیم وداتک هم به بررسی جزئیات این گزارش پرداخته است.

آیفون ایکس اس | iPhone Xs

بنا به گفته های اپل 3 أیفون جدید در راه است که هرسه با شکل و شمایل آیفون ایکس و با شناسه Face ID خواهد بود که یکی از آن ها OLED 5.8 اینچی و دیگری که نسخه ی پلاس آن است OLED 6.5 اینچی خواهد بود که به ترتیب 899 و 999 دلاری است. گوشی سوم اپل که جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است هم دارای LCD 6.1 اینچی می باشد که به نظر می رسد با داشتن یک ویژگی خاص گل سرسبد محصولات امسال باشد اما همچنان باید به وجود اپل واچ هم توجه کرد. رنگ طلایی یک یا چند عدد از گوشی ها از بارز ترین خبر هاییست که در روز های اخیر شنیده ایم.

اپل واچ سری 4 | Apple Watch series 4

سری جدید ساعت هوشمند اپل که چهارمین سری آن است تفاوت قابل لمسی با ساعت های سری 1 تا 3 خواهد داشت که به نظر می رسد بزرگ شدن صفحه نمایش و تغییر در حالت دکمه ها جزء همین تغییرات باشد.

مطالب مرتبط

آیپد پرو | iPad Pro

آیپد جدید اپل که سر و صدای آن از مدت ها قبل به گوش می رسد با همان پیش بینی ها و وجود Face ID به بازار بیاید که احتمالا سایز ها آن 10/5 , 11 و 12/5 خواهد بود و محصول جذاب و متفاوتی می باشد.

مک بوک جدید | Macbook Updates

خبر خوب برای طرفداران مک بوک ایر این است که صفحه نمایش آن Retina خواهد شد و با آپدیت های جدید تغییرات مثبتی را ایجاد خواهد کرد. یک نسخه مک بوک مینی و یک مک بوک 12 اینچی جدید هم از محصولات آینده ی اپل خواهد بود.

جزئیات بیشتر کنفرانس اپل

محصولات دیگر هم گزینه هایی می باشد که از سال گذشته جا مانده است Air Power و کیس ایرپاد جدید و آپدیت های نرم افزاری هم از این دسته اند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.