مدل های جدید آیفون به همان سرعتی که در سال های گذشته به فروش رفته اند ، به فروش نرسیده اند.
تحلیلگران Citi از روش جستجویی برای حدس این موضوع استفاده کرده اند و به این نتیجه رسیدند که” مشتریان برای هر نسل جدید iPhone کم تر هیجان زده میشوند .”
صبح روز جمعه ، اپل XR را در ساعت ۳ صبح روز جمعه عرضه کرد و هنگامی که صبح شد تقریبا همه مدل ها هنوز در بورس بودند.
این یک تغییر برای اپل است، که معمولا پلنی دارد تا مشتریان صبح زود بیدار شوند تا اگر آی فون جدید را در روز اول بخواهند، سفارش دهند. فروشندگان دیگر بجز اپل هنگامی که آیفون XS و آیفون XS Max به فروش رفتند ، نسبت به گذشته کوچک تر بودند.
این نقاط داده را می توان به عنوان یک نشانه در نظر گرفت که شاید عرضه iPhone دیگر باعث ایجاد همهمه زیادی نشده باشد.
این چیزی است که تحلیلگران از Citi در یادداشتی که اوایل این هفته منتشر شد براساس جستجو های Google دریافتند.
“ گفت : “ ما مشاهده کردیم که پس از رویداد رونمایی Iphone هر سال ، مقادیر قابل توجهی برای جستجو های وب وجود دارد. ما همچنین میبینیم که این حرکت در طولزمان کاهش داشته است .”
آن ها ادامه دادند: “ ما معتقدیم که این نشان می دهد که بازار به بلوغ رسیده است و مشتریان برای هر نسل جدید iPhone کم تر هیجان زده میشوند”.