سامسونگ چه آینده ای برای اسمارت فون جدید خود در نظر دارد

از سامسونگ چه انتظاراتی می رود

مدتی است که تعدادی رندر برای اسمارت فون جدید شرکت سامسونگ منتشر شده که با توجه به خبر ارائه شده و تکنولوژی های معرفی شده توسط این شرکت تا حدودی واقعی به نظر می رسد.

عکس ها و رندر ها خبر از ادغام شدن دوربین و حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش به وسیله تکنولوژی جدید صفحه نمایش ساسونگ می دهند و سامسونگ هم با معرفی و عرضه نسخه جدید اسمارت فون میان رده خود یعنی Galaxy A8s این اخبار را تایید کرد و دستگاهی که دوربینش با صفحه نمایش ادغام شده باشد را به کاربرانش ارائه داد.

به صورتی که یک قسمت از بالای صفحه نمایش به شکل دایره ای سیاه است. این تکنولوژی جانشین قسمت ناچ در اسمارت فون های جدید شده است و نشان دهنده این است که سامسونگ قصد دارد تا خلاف عقیده دیگر شرکت ها عمل کند.

زمان زیادی تا عرضه پرچمدار جدید این شرکت باقی نمانده و سامسونگ قصد دارد تا معرفی چشمگیری برای این دستگاه ترتیب بدهد. اما نکته این است که سایت Galaxy Club خبر از عرضه این دستگاه فقط و فقط در پارت های آمریکا و کره می دهد.

از آنجایی که این سایت سالهای زیادی است که اخبار مربوط به این برند را منتشر می کند و تقریبا اکثر اخبار منتشر شده از آن به واقعیت می پیوندد انتظار می رود که این خبر هم درست باشد.

اما نگران نباشید, با توجه به علایق مردم در قسمت آسیایی و اروپایی احتمال فروش این دستگاه به صورت غیر رسمی هم وجود خواهد داشت و  این فقط در صورتی است که خبر منتشر شده از سایت مورد نظر درست باشد.

سوال این است که اگر شیوه فروش این دستگاه به صورت غیر رسمی در قسمت های مختلف جهان باشد هزینه های تمام شده برای آن چقدر است ؟ آیا شما تمایلی به خرید این دستگاه دارید ؟

Galaxy S10اسمارت فون سامسونگگوشی Samsung
نظرات (0)
افزودن نظر