نقد و بررسی دوربین Polaroid POP

نقد و بررسی دوربین چاپ سریع

در دنیای امروز که همه محصولات به سمت دیجیتالی شدن می روند و هرروز اتفاقات مختلف در حال وقوع است نیاز طبیعی شخص است که لحظات خود را ثبت کند ولی دستگاه های دیجیتالی اغلب با اختلال یا باگ های نرم افزاری باعث می شوند که نتوانیم برای نگهداشتن خاطراتمان به آنها تکیه کنیم. به همین دلیل دوربین های با عنوان instant camera یا همان دوربین های چاپ سریع که در گذشته با آنها آشنا بودیم راهکار شرکت هایی مانند Polaroid و یا Fujifilm برای کاربران می باشد تا علاوه بر جذاب و سرگرم کننده بودن بتوانند لحظات خاص و تکرار نشدنی شمارا ثبت کنند.

دوربین پولاراید مدل POP Camera جزو این دسته از دوربین ها و می توان گفت حتی جزوی قوی ترین دوربین های با این سبک خاص می باشد. کار با این دوربین بسیار ساده و راحت است و در هیچ قسمت روند پیچیده و سختی ندارد تنها کافیست کادر و افکت دخواه برای عکس های خود را انتخاب کنید و دکمه شاتر را فشار دهید. این دوربین به یک نمایشگر لمسی مجهز می باشد تا کار با این دوربین را هرچه بیشتر راحت کند و به راحتی بتوانید به بخش های مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. از نکات مثبت دیگر این دوربین می توان به عکس های تقریبا بزرگتر نسبت به رقبای خود اشاره کرد که پتانسیل خوبی برای سبقت گرفتن از مدل های هم رده خود است.

کیفیت عکس این این دوربین قابل قبول است و پتانسیل دیگری که این دوربین از آن بهرمند است قابلیت اتصال به تلفن همراه شماست تا بتوانید علاوه بر چاپ لحظه ای عکس ها عکس های قدیمیتان را هم چاپ کنید. از معایب دوربین هم می توان به اندازه بزرگ و هزینه نسبتا بالای عکس ها به علت بالاتر بودن کیفیت و تکنولوژی عکس اشاره کرد.

برای خرید این محصول به این لینک مراجعه فرمایید

دوربین Polaroidدوربین pop cameraدوربین چاپ سریع
نظرات (0)
افزودن نظر